• EXHIBITION RESEARCH

    INSTITUTE

  • EXHIBITION RESEARCH INSTITUTE (IEE)

    ABOUT / AIMS

    The Aims of the Exhibition Research Institute which embody its vision are as follows:

    • To conduct studies for the State and the Private Sector concerning competitive sectors of the economy.
    • The evaluation of the economic impact of exhibition events on the local and regional economy, by means of econometric calculation of the exhibition multiplier along with the effects of exhibitions against basic macroeconomic variables such as the increase in income per capita, the increase in number of job openings etc.
    • To carry out studies regarding the exhibition industry.
    • The creation of a network involving similar international organisations and institutes, for the mutual exchange of expertise.
    • The organisation of training seminars on exhibition management and marketing for public and private sector staff.
    • To conduct auditing of exhibition events according to the directives of the organisers.
    • To develop and update operational specifications for exhibition centres and events in accordance to international standards.
    • The provision of consulting services on the above subjects, to all interested parties.

    ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ (IEE)

    ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ / ΣΤΟΧΟΙ-ΑΠΟΣΤΟΛΗ

    Οι Στόχοι του Ινστιτούτου Εκθεσιακών Ερευνών που εμπεριέχουν το όραμά του είναι οι εξής:

    • Να διεξάγει μελέτες για το Κράτος και τον Ιδιωτικό Τομέα που αφορούν τους ανταγωνιστικούς κλάδους της οικονομίας.
    • Η αξιολόγηση του οικονομικού αντίκτυπου των εκθέσεων στην τοπική και περιφερειακή οικονομία, μέσω του οικονομετρικού υπολογισμού του πολλαπλασιαστή της έκθεσης και του υπολογισμού των επιδράσεων από την εκθεσιακή δραστηριότητα, έναντι βασικών μακροοικονομικών μεγεθών, όπως είναι η αύξηση του κατά κεφαλήν εισοδήματος, η αύξηση του αριθμού των θέσεων εργασίας κλπ.
    • Να πραγματοποιήσει μελέτες που αφορούν την εκθεσιακή βιομηχανία.
    • Η δημιουργία ενός δικτύου που θα περιλαμβάνει παρόμοιους διεθνείς οργανισμούς και ιδρύματα, για την αμοιβαία ανταλλαγή τεχνογνωσίας.
    • Η οργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων σε θέματα εκθεσιακού μάνατζμεντ και μάρκετινγκ, για τους εργαζομένους του δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.
    • Να διεξάγει πιστοποιήσεις εκθεσιακών εκδηλώσεων.
    • Να αναπτύξει και να εκσυγχρονίσει τις προδιαγραφές λειτουργίας των εκθεσιακών κέντρων και εκδηλώσεων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα.
    • Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για τα παραπάνω θέματα, προς κάθε ενδιαφερόμενο.